ΜΜΕ: Ελευθερία του Τύπου ή ελεγχόμενη προπαγάνδα;

ΜΜΕ: Ελευθερία του Τύπου ή ελεγχόμενη προπαγάνδα;ΜΜΕ: Ελευθερία του Τύπου ή ελεγχόμενη προπαγάνδα;

ΠΗΓΗ

Το άρθρο είναι τουJohn P. Thomas, δημοσιεύτηκε στο healthimpactnews.com και αναφέρεται στον έλεγχο των ειδήσεων γενικότερα, αλλά και ειδικά στα ιατρικά άρθρα που γράφονται για να διαμορφώσουν την κοινή γνώμη. Ακόμα μιλάει για τα σεμινάρια που γίνονται στους ‘βαλτούς’ του διαδικτύου και των social media, αλλά και στα διάφορα κινήματα.  Το άρθρο είναι εκτενές αλλά εξαιρετικό και… διαβάζεται σαν θρίλερ κατασκοπείας!

Ξέρετε ότι οι συνήθεις ειδήσεις, επιστημονικά άρθρα και ιστοσελίδες στο διαδίκτυο χρησιμοποιούν τεχνικές προπαγάνδας για να ελέγχουν το μυαλό σας και να χειραγωγούν τα συναισθήματά σας;

Η χειραγώγηση του (αμερικανικού) νου έχει γίνει μια εκλεπτυσμένη επιστήμη. Τα Media παρουσιάζουν τις μισές αλήθειες, δίνουν τις εικόνες μιας διαστρεβλωμένης πραγματικότητας και λένε ψέματα έτσι ώστε να μπορούμε να εμπιστευόμαστε τις επίσημες εκθέσεις της κυβέρνησης, να αποδεχτούμε τους ισχυρισμούς και τα σχέδια των επιχειρήσεων και να πιστέψουμε το έργο των επιστημόνων που κάνουν έρευνα για λογαριασμό των κυβερνητικών υπηρεσιών και εταιρειών.

Με αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε πώς τα mainstream μέσα ενημέρωσης διαστρεβλώνουν την αλήθεια, αλλά και πώς οι υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων έχουν δημιουργήσει ψεύτικες οργανώσεις για την προσομοίωση των λαϊκών κινημάτων και πώς οι κυβερνητικές υπηρεσίες και εταιρείες χειρίζονται και κατασκευάζουν την επιστημονική έρευνα για να προωθήσουν την ατζέντα τους.

12 απλά βήματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να σπάσετε τη δύναμη της προπαγάνδας και να διαχωρίσετε τα ψέματα από την αλήθεια.

Τα ΜΜΕ ελέγχονται για περισσότερο από εκατό χρόνια

ΜΜΕ: Ελευθερία του Τύπου ή ελεγχόμενη προπαγάνδα;2Η χειραγώγηση της κοινής γνώμης μέσα από mainstream μέσα ενημέρωσης δεν είναι νέα. Κατά τη διάρκεια των ετών που προηγήθηκαν του Α Παγκοσμίου Πολέμου, ο Πρόεδρος Woodrow Wilson χρησιμοποίησε μια ομάδα των μέσων ενημέρωσης για να αλλάξει την άποψη των Αμερικανών σχετικά με τη συμμετοχή στον ευρωπαϊκό πόλεμο. Η ομάδα περιελάμβανε τον Edward Bernays, δημιουργός των δημοσίων σχέσεων. [1]

Ο Edward Bernays δήλωσε:
Εάν κατανοήσουμε το μηχανισμό και τα κίνητρα του ομαδικού νου, είναι τώρα δυνατό να ελέγξουμε και να οργανώσουμε τις μάζες σύμφωνα με τη θέλησή μας, χωρίς να τους το γνωρίζουν. [2] Υπό την ηγεσία του Edward Bernays, η είδηση είχε αναδιαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο που η κοινή γνώμη σχετικά με τη συμμετοχή στο ευρωπαϊκό πόλεμο μεταπήδησε από την αποφυγή στην ενθουσιώδη υποστήριξη. Αμερικανοί είχαν οδηγηθεί να πιστεύουν ότι θα πρέπει να αγωνίζονται για την ελευθερία και τη δημοκρατία, και έγιναν πρόθυμοι να εισέλθουν στον Παγκοσμίου Πολέμου [3] […]

Η ιστορική συγγραφέας Sophie Hylands μας δίνει μια γεύση από το μυαλό του Edward Bernays:

Το 1928 το βιβλίο του, Προπαγάνδα ο Edward Bernays έγραφε: «Διοικούμεθα, τα μυαλά μας μορφοποιούνται, τα γούστα μας διαμορφώνονται, τις ιδέες μας προτείνονται, σε μεγάλο βαθμό από άνδρες που δεν έχουμε ακούσει ποτέ.»

Ενώ μπορεί να ακούγεται σαν κάτι από μια Οργουελιανή δυστοπία, για τον Bernays αυτά τα λόγια δεν είναι απλή προειδοποίηση. Ο Bernays στην πραγματικότητα, υπερηφανευόταν για το ότι είναι μέρος αυτής που ονόμαζε “αόρατη κυβέρνηση”,  τους πρωτοπόρους των δημοσίων σχέσεων που έκαναν την χειραγώγηση της κοινής γνώμης έργο της ζωής τους. [4]

Επιχείρηση Mockingbird: Πως η CIA ελέγχει τα Media

Κατά τη διάρκεια του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου, τόσο στη Γερμανία όσο και οι Ηνωμένες Πολιτείες είχαν υψηλά επίπεδα ελέγχου των μέσων ενημέρωσης. Μετά τον πόλεμο, οι ελεγκτές των μέσων ενημέρωσης (προπαγανδιστές) από τη Γερμανία ήρθαν στις Ηνωμένες Πολιτείες και τέθηκαν σε εργασία στην επιχείρηση Mockingbird, που ήταν ένα πρόγραμμα της CIA για τον έλεγχο των ειδήσεων.

Μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 1950, αξιότιμα μέλη των New York Times, Newsweek, CBS και άλλα οχήματα επικοινωνίας “ανήκαν” στη CIA, μαζί με 400 έως 600 ανταποκριτές, σύμφωνα με έναν πρώην αναλυτή της CIA. Η CIA κατέλαβε μια θέση επιρροής σε πάνω από 25 εφημερίδες και πρακτορεία σύρμα που συναίνεσαν να ενεργούν ως όργανα της προπαγάνδας της. Διαμόρφωναν τις ιστορίες και εμπόδιζαν τους άλλους από το να τις δημοσιεύουν. [5]

Δημόσιες αναφορές σχετικά με την επιχείρηση Mockingbird έχουν ελαττωθεί τα τελευταία χρόνια, αλλά η CIA δεν είχε αφήσει να φύγει εκτός ελέγχου της στα ΜΜΕ. Αυτό επιβεβαιώθηκε πρόσφατα από τον Δρ Udo Ulfkotte, Ph.D., έναν Γερμανό εκδότη εφημερίδας και δημοσιογράφο, ο οποίος έβγαλε στη φόρα για το πώς η CIA συνεχίζει να πληρώνει τους δημοσιογράφους να συγκεντρώνουν πληροφορίες από ξένες κυβερνήσεις και να τους πληρώνει για να γράψουν συγκεκριμένα άρθρα ειδήσεων.

Σε ένα υπό έκδοση βιβλίο με τίτλοΔημοσιογράφοι προς ενοικίαση: Πώς η CIA αγοράζει τις Ειδήσεις, ο Δρ Udo Ulfkotte θα περιγράφει πώς η CIA ελέγχει την είδηση. Μοιράστηκε κάποιες από τις εμπειρίες του με τη CIA το Μάρτιο του 2016, σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στις ZeroHedge. Το άρθρο ανέφερε:

Ο Δρ Udo Ulfkotte βγήκε στη δημόσια τηλεόραση δηλώνοντας ότι αναγκάστηκε να δημοσιεύσει άρθρα των που του έδωσαν πράκτορες με το όνομά του, προσθέτοντας επίσης ότι η μη συμμόρφωση με αυτές τις εντολές θα είχε ως αποτέλεσμα να χάσει τη δουλειά του. [6]

Στο άρθρο επίσης αναφέρει:

Υπήρξα δημοσιογράφος για περίπου 25 χρόνια και εκπαιδεύτηκα να λέω ψέματα, να προδίδω και ναμην λέω την αλήθεια στο κοινό.

Αλλά βλέποντας αυτή τη στιγμή μέσα στους τελευταίους μήνες πώς τα γερμανικά και αμερικανικά μέσα ενημέρωσης προσπαθούν να φέρουν τον πόλεμο στο λαό της Ευρώπης, για να φέρουν τον πόλεμο στη Ρωσία – αυτό είναι ένα σημείο χωρίς επιστροφή και θα αντισταθώ και θα πω ότι δεν είναι σωστά ό, τι έχω κάνει στο παρελθόν, για να χειραγωγήσω τους ανθρώπους, να κάνω προπαγάνδα εναντίον της Ρωσίας, και δεν είναι σωστό αυτό που κάνουν οι συνάδελφοί μου και έχω κάνει στο παρελθόν, επειδή δωροδοκούνται για να προδώσουν τον λαό, όχι μόνο στη Γερμανία, σε όλη την Ευρώπη. [7]

Η ομολογία του Δρ Ulfkotte για τις πρακτικές της CIA και των μυστικών της υπηρεσιών της Γερμανίας για έλεγχο των ειδήσεων:

Έλεγχος των Media – Ακολουθούν ένα κοινό σενάριο

Παρακολουθήσετε το πρώτο λεπτό του παρακάτω βίντεο.Δείχνει πώς η πανομοιότυπη “είδηση” μεταδόθηκε σε όλη την Αμερική από δεκάδες διαφορετικές τοπικές τηλεοπτικές εκπομπές ειδήσεων. Πρόκειται για μια είδηση-σκουπίδι για αγορές για τα Χριστούγεννα δώρα. Δεν έχει απολύτως καμία αξία ως είδηση, αλλά δείχνει πως προβάλλεται πανομοιότυπα σε εθνικό επίπεδο! Θα εκπλαγείτε!

Η πρακτική του να εκπέμπεται μια σχεδόν ταυτόσημη ιστορία στους τοπικούς τηλεοπτικούς σταθμούς σε όλη την Αμερική, όπως αυτή στο προηγούμενο βίντεο, θα μπορούσε να θεωρηθεί ως μια λογική προσέγγιση για την μεγιστοποίηση του κέρδους. Ένας συγγραφέας συνθέτει μια ιστορία και διανέμεται σε εκατοντάδες σταθμούς, τα οποία είτε όλα ανήκουν σε μόνο εταιρεία ή συνδέονται μέσω θυγατρικών. [8]

Μπορεί να μην δημιουργία ανησυχία μια τέτοιου είδους είδηση-σκουπίδι που διανεμήθηκε με αυτόν τον τρόπο, αλλά όταν πρόκειται για την πραγματική είδηση, η πρακτική αυτή είναι πραγματικά τρομακτική. Όταν πρόκειται για την κάλυψη θεμάτων όπως η υγειονομική περίθαλψη, αυτό το είδος των κινήσεων ελέγχου αποτελεί τρομακτική απειλή για τη ζωή.
Εάν αρρωστήσετε και πιστεύετε ότι η Big Pharma και το συμβατικό ιατρικό σύστημα προσφέρουν τη μόνη λύση στο πρόβλημά σας, και θα πρέπει να την αποδεχθείτε ή να πεθάνετε, τότε έχετε πέσει θύμα του ελέγχου των μέσων ενημέρωσης.

“Close-Hold Εμπάργκο» – Πώς η FDA ελέγχει τις Ιατρικές Πληροφορίες των συστημικών ΜΜΕ

ΜΜΕ: Ελευθερία του Τύπου ή ελεγχόμενη προπαγάνδα;4FDA PRESS CONFERENCE ΤΟ 2014.

Σε ένα άρθρο Οκτώβριο 2016 στο Scientific American, μάθαμε πως η FDA και πολλές άλλες ιατρικές ερευνητικές δημοσιεύσεις χειραγωγούν την πρόσβαση των ΜΜΕ στις πληροφορίες. Η διαδικασία αυτή, γνωστή ως «εμπάργκο close-hold», οδηγεί σε σημαντικές πηγές των μέσων ενημέρωσης δημοσιεύοντας ταυτόχρονα τις ίδιες πληροφορίες χωρίς να κάνουν ανεξάρτητη έρευνα.

Η Scientific American ανέφερε:
Οι εκπρόσωποι του Τύπου είναι γεμάτοι, για χειραγώγηση με σύμβαση που πηγαίνει πίσω δεκαετίες: το εμπάργκο. Το εμπάργκο είναι μια συμφωνία πίσω δωμάτιο μεταξύ δημοσιογράφων και των ανθρώπων που καλύπτουν-πηγές τους. Μια πηγή παρέχει την πρόσβαση δημοσιογράφος με την προϋπόθεση ότι αυτός ή αυτή δεν μπορεί να δημοσιεύσει πριν από μια συμφωνημένη με την ημερομηνία και την ώρα.

Ένα εκπληκτικά μεγάλο ποσοστό της επιστήμης και της υγείας ιστορίες είναι το προϊόν του εμπάργκο.Τα περισσότερα από τα σημαντικότερα περιοδικά επιστήμης προσφέρουν στους δημοσιογράφους πριν αντίγραφα των επερχόμενων άρθρα-και τα στοιχεία επικοινωνίας των συντακτών-σε αντάλλαγμα για τη συμφωνία να μην τρέχει με την ιστορία μέχρι να λήξει το εμπάργκο. Αυτά τα εμπάργκο που του εβδομαδιαίου ρυθμού της επιστήμης κάλυψης: Τη Δευτέρα το απόγευμα, μπορείτε να δείτε ένα σωρό ιστορίες για τα Πρακτικά της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ δημοσίευσε σχεδόν ταυτόχρονα. Τρίτη, είναι το περιοδικό της Αμερικανικής Ιατρικής Ένωσης. Την Τετάρτη, είναι Φύση και το New England Journal of Medicine. ιστορίες της επιστήμης εμφανίζονται την Πέμπτη.

Άλλα θεσμικά όργανα έχουν επίσης υιοθετήσει το σύστημα εμπάργκο. Ομοσπονδιακούς θεσμούς, ειδικά αυτά της επιστήμης και της υγείας των δημοσιογράφων έκθεση σχετικά, έχουν επίσης.Εμπάργκο είναι ο λόγος που οι ιστορίες σχετικά με τα εθνικά εργαστήρια, τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας και άλλες οργανώσεις έχουν συχνά την τάση να σπάσει στο ακριβώς ίδιο χρόνο. [9] Αυτό είναι το πώς λειτουργεί η διαδικασία εμπάργκο close-hold. Μια επίλεκτη ομάδα δημοσιογράφων από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης υψηλού προφίλ καλούνται σε ιδιωτική ενημέρωση, για παράδειγμα, στην έδρα της FDA, για να μάθουν για τους κανόνες που διέπουν ένα νέο προϊόν. Οι δημοσιογράφοι που παρακολουθούν θα πρέπει να κάνει μια δέσμευση να μην δημοσιεύσει τις ιστορίες τους μέχρι μια συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα. Θα πρέπει επίσης να συμφωνήσουν να μην επιχειρήσει να αποκτήσει αντιδράσεις στην ιστορία από πηγές πέραν του καταλόγου των επίσημες πηγές που παρέχονται από τον FDA κατά τη διάρκεια του εμπάργκο, ή να αναφέρουν την ύπαρξη του εμπάργκο.

Κάθε δημοσιογράφος έχει το ίδιο σύνολο των πληροφοριών και το ίδιο χρονικό διάστημα για να προετοιμάσουν την ιστορία τους. Δεδομένου ότι κάθε δημοσιογράφος και ο εργοδότης τους επιθυμεί να θεωρηθεί ως το πρόσωπο που έσπασε την είδηση για το κοινό, όλοι θα δημοσιεύσει τις ιστορίες τους αυτή τη στιγμή το εμπάργκο έχει περάσει. Δεν θα καθυστερήσει τη δημοσίευση από τη λήψη του χρόνου να πάρει συνέντευξη από άλλες πηγές, οι οποίοι μπορεί να έχουν εναλλακτικές απόψεις.

Μόλις το αρχικό σύνολο των ιστοριών εκδίδεται από οργανισμούς μέσων μαζικής ενημέρωσης top-tier όπως NPR, CBS, NBC, CNN, η Washington Post, η Wall Street Journal και οι New York Times, τότε άλλες πηγές μέσων ενημέρωσης θα χρησιμοποιήσει αυτές τις εκθέσεις ως πρότυπα για την προετοιμασία τις δικές τους ιστορίες. Θα προσπαθήσει επίσης να κινηθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα, για να αποφευχθεί η εμφάνιση της έκδοσης «παλιά νέα.”

Ενώ όλο αυτό ταχείας ανακοίνωσης της επίσημης κυβέρνησης που ελέγχεται ειδήσεις συμβαίνει, η πραγματική ιστορία είναι συχνά αναπάντητες. Η πραγματική ιστορία θα μπορούσε να βρίσκεται σε βαθιά διαμάχη που είχε παραλειφθεί ή να κρύβεται από την αρχική παρουσίαση του FDA. Η αλήθεια μπορεί να βρίσκεται θαμμένος μέχρι το εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης σκάβει μέσα στο σύνολο των γεγονότων και των συνεντεύξεων οι άνθρωποι που έχουν αφιερώσει τη σταδιοδρομία τους και ακόμη και τη ζωή τους για να μιλούν για την αλήθεια σε μια συγκεκριμένη περιοχή.

Astroturf: Ψεύτικοι Ακτιβιστές Διεισδύουν στα Social Media στο Διαδίκτυο

ΜΜΕ: Ελευθερία του Τύπου ή ελεγχόμενη προπαγάνδα;7Η SHARYL ATTKISSON ΔΊΝΕΙ ΔΙΑΛΈΞΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΤΗΝ ΈΝΝΟΙΑ ΤΟΥ «ΥΠΟΔΎΕΣΤΕ».

Πριν από την εποχή του Διαδικτύου, οι άνθρωποι θα συγκεντρώνονται στις κοινότητές τους για να συζητήσουν και να λύσουν ένα τοπικό πρόβλημα. Όταν το πρόβλημα ήταν μια κρατική ή εθνικό θέμα, οι τοπικές ομάδες θα επικοινωνούν μεταξύ τους με φυσική mail και τηλεφωνήματα για να μοιραστούν και να συντονίζουν τις δραστηριότητές τους.

Την πάροδο του χρόνου, οι επίσημες οργανώσεις θα πρέπει να συσταθεί στο κράτος ή σε εθνικό επίπεδο για να μιλά εξ ονόματος της αυτό που ξεκίνησε ως λαϊκό κίνημα. Λαϊκά κινήματα άσκησαν την επιρροή τους πάνω από την τοπική αυτοδιοίκηση, την πολιτειακή κυβέρνηση, το Κογκρέσο των ΗΠΑ, και ο Λευκός Οίκος – και οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι άκουσαν – γιατί τα κινήματα αντιπροσώπευαν πραγματικούς ανθρώπους με ειλικρινείς ανησυχίες.

Σήμερα, έχουμε πολλές ψευδείς λαϊκές πρωτοβουλίες. Καλούνται «υποδύεστε.” Έχουν σχεδιαστεί από επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων που εργάζονται στον τομέα της διαφήμισης για να δημιουργήσει την ψευδαίσθηση ενός λαϊκού κινήματος.

Astroturf οργανώσεις δεν είναι τίποτα περισσότερο από άδεια κελύφη δημοσίων σχέσεων που χρηματοδοτούνται από τα εταιρικά συμφέροντα να ενισχύσουν τον έλεγχό τους πάνω από την κυβέρνηση και να κάνουν πλύση εγκεφάλου στο κοινό. Ο συνδυασμός των ομάδων συμφερόντων και υποδύεστε οργανώσεων είναι ένας ισχυρός συνδυασμός, που προσπαθεί να κρατήσει τους εκλεγμένους αξιωματούχους και διοικητές του Οργανισμού, βάσει των αντίχειρες των επιχειρήσεων.

Emmy βραβευμένο δημοσιογράφο έρευνας Sharyl Attkisson μας δίνει μια στενή ματιά στο υποδύεστε. Είναι οικοδεσπότης του πρωινού προγράμματος Κυριακή ειδήσεων «Πλήρης Μέτρο», και συγγραφέας του μπεστ-σέλερ των New York Times:Οχυρωμένη . Ήταν ένας ανταποκριτής του CBS News, ανταποκριτής και ειδήσεις άγκυρα για το CNN, και οικοδεσπότης της ιατρικής ειδήσεων πρόγραμμα περιοδικού PBS “Εβδομάδα Υγείας.”

Εξηγεί υποδύεστε τον τρόπο αυτό:
Astroturfers συχνά μεταμφιέζονται και να δημοσιεύουν blogs, γράφουν επιστολές προς τον εκδότη, την παραγωγή διαφημίσεων, ξεκινήστε τα μη-κέρδη, δημιουργία λογαριασμών στο Facebook και το Twitter, να επεξεργαστείτε σελίδες της Wikipedia ή απλά να υποβάλετε σχόλια σε απευθείας σύνδεση για να προσπαθήσει να σας ξεγελάσει στη σκέψη ανεξάρτητη ή λαϊκό κίνημα μιλάει . Χρησιμοποιούν τους εταίρους τους σε blogs και στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, σε μια προσπάθεια να δανείσει έναν αέρα της νομιμότητας ή την αμεροληψία στις προσπάθειές τους.

μεγαλύτερο επίτευγμα υποδύεστε είναι όταν διασχίζει πάνω σε ημι-αξιόπιστες οργανώσεις ειδήσεων που αναντίρρητα παραπέμψετε ή να το αντιγράψετε.

Η γλώσσα της astroturfers και προπαγανδιστές περιλαμβάνει το εμπορικό σήμα φλεγμονώδη όρους όπως: anti, καρυδιού, κομπογιαννίτης, μανιβέλα, ψευδο-επιστήμη, απομυθοποίηση, θεωρία συνωμοσίας, αρνητές και την επιστήμη σκουπίδια. Μερικές φορές astroturfers ισχυρίζονται ότι «απομυθοποιώ μύθους» που δεν είναι μύθοι καθόλου. Δηλώνουν συζητήσεις πάνω ότι δεν είναι πάνω. Ισχυρίζονται ότι «όλοι συμφωνούν», όταν ο καθένας δεν συμφωνεί. Στόχος τους είναι να σας κάνει να νομίζετε ότι είστε ένα ακραίο γεγονός, όταν δεν είστε.

Astroturfers και προπαγανδιστές έχουν την τάση να επιτεθούν και να controversialize τις ειδήσεις οργανώσεις, προσωπικότητες και οι άνθρωποι γύρω από ένα θέμα, αντί να κολλήσει στα γεγονότα.Προσπαθούν να λογοκρίνουν και να φιμώσει τα θέματα και ομιλητές αντί συμμετοχή τους. Και πάνω απ ‘όλα, διατηρούν όλα εξέφρασαν τον σκεπτικισμό τους για όσους εκθέτουν αδικίες και όχι οι παραβάτες. Με άλλα λόγια, αντί να αμφισβητούν την εξουσία, αμφισβητούν όσους αμφισβητούν την εξουσία. [10]

Διάσημοι astroturfers ασχολούνται με τις ανησυχίες για την υγεία περιλαμβάνουν εφευρέτης του εμβολίου και υποστηρικτής Paul Όφιτ, και Quackwatch του Stephen Barrett. Quackwatch αποτελείται από ένα μεγάλο αριθμό των συνδεδεμένων ιστοσελίδων, τα οποία είναι όλα αφιερωμένη στην καταστροφή εναλλακτικής ιατρικής περίθαλψης και προσωπικά επιτίθενται κορυφαίους ερευνητές που αναπτύσσουν θεραπείες που είναι πολύ πιο αποτελεσματική από αυτές που προσφέρονται από Big Pharma.Τέτοιες ιστοσελίδες και blogs χρησιμοποιούν συχνά τις λέξεις της επιστήμης και σκεπτικισμό στους τίτλους τους, και να ενεργούν σαν να είστε εξοικονόμηση από παραπλανητικές, κατακριτέα, και διαβολική επαγγελματίες της εναλλακτικής υγείας.
Σύνδεσμος για την παρουσίαση Sharyl Attkisson για υποδύεστε δοθεί στο Πανεπιστήμιο της Νεβάδα:

50% της Επιστημονικής Έρευνας Αναφέρθηκαν σε περιοδικά είναι κάλπικο Επιστήμη

Ο Δρ Ρίτσαρντ Χόρτον, ο τρέχων συντάκτης του ιατρικού περιοδικού Lancet περιέγραψε τα προβλήματα με τη σύγχρονη ιατρική έρευνα. Το Lancet είναι ένα από τα πιο καλά σεβαστή έγκριτα ιατρικά περιοδικά στον κόσμο. Ο Δρ Horton ανέφερε σχόλια που έγιναν σε ένα συμπόσιο για την επαναληψιμότητα και την αξιοπιστία της βιοϊατρικής έρευνας, που πραγματοποιήθηκε στο Wellcome Trust στην Αγγλία.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο «Chatham Κανόνες Σπίτι», το οποίο σημαίνει ότι όσοι συμμετείχαν στη συνεδρίαση ήταν ελεύθερες να χρησιμοποιούν τις πληροφορίες που παρέχονται κατά τη διάρκεια της συνάντησης, αλλά δεν είχαν το δικαίωμα να αποκαλύψει ποιος έκανε συγκεκριμένες παρατηρήσεις. Οι συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο αυτών των κανόνων που αποσκοπούν στην διευκόλυνση της επικοινωνίας χωρίς να διακινδυνεύσει την απασχόληση ή τη φήμη του.

Ο Δρ Χόρτον δήλωσε:
«Πολλά από αυτά που δημοσιεύονται είναι εσφαλμένη.” Δεν είμαι επιτρέπεται να πω ποιος έκανε αυτήν την παρατήρηση, διότι μας ζητήθηκε να τηρούν τους κανόνες του Chatham House. Είχαμε, επίσης, ζήτησε να μην λαμβάνουν φωτογραφίες των διαφανειών. Εκείνοι που εργάστηκαν για τις κυβερνητικές υπηρεσίες ομολόγησε ότι οι παρατηρήσεις τους, ιδίως παραμένουν μη εισηγμένες, δεδομένου ότι η επικείμενη εκλογή Ηνωμένο Βασίλειο σήμαινε ότι ζούσαν σε “purdah” -ένα ψύξη κατάσταση όπου οι αυστηροί περιορισμοί στην ελευθερία του λόγου που διατίθενται στην καθένας στη μισθοδοτική κατάσταση της κυβέρνησης.

Η υπόθεση εναντίον της επιστήμης είναι απλή: ένα μεγάλο μέρος της επιστημονικής βιβλιογραφίας, ίσως τα μισά, μπορεί απλά να είναι αναληθές. Πλήττονται από μελέτες με μικρά μεγέθη δειγμάτων, τα μικροσκοπικά αποτελέσματα, άκυρο διερευνητικές αναλύσεις, και κατάφωρη σύγκρουση συμφερόντων, μαζί με μια εμμονή για την επιδίωξη της μόδας τάσεις αμφίβολης σημασίας, η επιστήμη έχει λάβει μια στροφή προς το σκοτάδι. Όπως το έθεσε ένας συμμετέχων, “κακή μεθόδους να πάρει αποτελέσματα.» [11] Ο Δρ Marcia Angell, ένας γιατρός και πολύχρονη Editor-in-Chief του New England Journal of Medicine (NEJM), η οποία θεωρείται ότι είναι άλλο ένα από τα πιο αναγνωρισμένου κύρους με κριτές ιατρικά περιοδικά στον κόσμο, καθιστά την άποψή της για αυτό το το θέμα είναι αρκετά απλό. Ο Δρ Angell δήλωσε:

Είναι απλά δεν είναι πλέον δυνατόν να πιστέψουμε ένα μεγάλο μέρος της κλινικής έρευνας που δημοσιεύεται, ή να βασίζονται στην κρίση των αξιόπιστων ιατρούς ή έγκυρες ιατρικές οδηγίες. Παίρνω καμία ευχαρίστηση σε αυτό το συμπέρασμα, το οποίο έφθασε αργά και διστακτικά πάνω από δύο δεκαετίες μου ως εκδότης του New England Journal of Medicine. [12, 13] Ο Δρ Lucija Tomljenovic, Ph.D., από το Πανεπιστήμιο της Βρετανικής Κολομβίας έχει κάνει μια λεπτομερή μελέτη της εξαπάτησης που ασχολούνται με την έγκριση του εμβολίου και τη διαδικασία διανομής στο Ηνωμένο Βασίλειο. Στην έκθεση 45 σελίδα που παρασκευάζονται από τον Δρ Tomljenovic, περιγράφει επίσημη συγκάλυψη και δημόσια εξαπάτηση μετά την εξέταση μεταγραφές από τις συνεδριάσεις των οργανισμών του Ηνωμένου Βασιλείου που εμπλέκονται στη διαχείριση της πολιτικής του εμβολίου και της χρησιμοποίησης του εμβολίου.

Αναθεώρησε μεταγραφές από το 1983 έως το 2010, και διαπίστωσε ότι υπάλληλοι του Οργανισμού αρνήθηκε να εξετάσει τις ανησυχίες ασφάλειας όταν τα προβλήματα εντοπίστηκαν με εμβόλια. Μπορούν λοξή ή απομακρύνεται επιλεκτικά δυσμενή δεδομένα για την ασφάλεια από δημόσιες εκθέσεις. Έκαναν εντατικές προσπάθειες για να καθησυχάσει τόσο το κοινό και τις αρχές ότι τα εμβόλια είναι ασφαλή. Θα περιοριστεί πληροφορίες σχετικά με τις αντενδείξεις και φουσκωμένα αξιώσεις των παροχών. Τόνισαν κακώς σχεδιασμένη μελέτες, και απέρριψε ανεξάρτητη έρευνα. Με λίγα λόγια, ψέματα και εξαπάτησε το κοινό και τους γιατρούς μέσω επίσημες δηλώσεις και τις δημοσιεύσεις τους, και εμπόδισε τους γονείς να δίνουν πλήρη επιγνώσει συναίνεση κατά την εξέταση εμβολιασμό των παιδιών τους. [14]

Φυσικά, οι Ηνωμένες Πολιτείες έχει το δικό του εμβολίου σκάνδαλο και συγκάλυψη. Η σχέση μεταξύ αυτισμού και το εμβόλιο MMR ήταν κρυμμένο από το κοινό, ενώ σε εθνικό επίπεδο εμβολιασμού των παιδιών συνεχίζεται χρόνο με το χρόνο. Η αλήθεια αποκαλύφθηκε από τον Δρ William Thompson, CDC Senior Scientist και πληροφοριοδότη στην ταινία Vaxxed, η οποία διευθύνεται από τον Δρ Andrew Wakefield. [15]

Με βάση τις δηλώσεις του Δρ Ρίτσαρντ Χόρτον, ο Δρ Marcia Angell, Δρ Tomljenovic, και ο Δρ William Thompson, πρέπει να είναι σαφές ότι η κάποτε ευγενές και αξιόπιστο έργο των επιστημόνων έχει γίνει ιδιαίτερα ύποπτος. Έχουμε πλέον στα τυφλά μπορούν να εμπιστευθούν την επιστημονική έρευνα. Πρέπει να εργαστούμε για να διαχωρίσετε ειλικρινείς έρευνα από την προπαγάνδα που δημοσιεύθηκε από εταιρείες και κυβερνητικές υπηρεσίες.

Native διαφημίσεις και το περιεχόμενο Σύνδεσμοι

Εφημερίδες, τηλεοπτικά προγράμματα και ιστοσελίδες του διαδικτύου δέχονται πλέον πληρωμές να δημοσιεύουν ιδιωτικά παράγονται “Native Περιεχομένου». [16] Αυτό είναι το περιεχόμενο που εμφανίζεται φυσικά σαν να παράγεται από την πηγή μέσα μαζικής ενημέρωσης, όταν στην πραγματικότητα παρήχθη από τους οργανισμούς δημοσίων σχέσεων.

Τέτοιο περιεχόμενο σπάνια δείχνει ότι είναι διαφήμιση, και δεν θα πω που καταβάλλονται για να εισάγετε τις πληροφορίες. Αυτό το περιεχόμενο μπορεί να σχεδιαστεί για να πουλήσει ένα προϊόν, αλλά είναι εξίσου πιθανό σχεδιαστεί για να πουλήσει μια άποψη. Πληροφορίες αυτού του είδους συζητά συχνά τα οφέλη των φαρμακευτικών φαρμάκων, εμβολίων, αιρετό ιατρικές διαδικασίες, και ρυθμίζοντας τη σκέψη του σχετικά με την κοινωνική ή πολιτική θέματα. Οι υπόλοιπες ενότητες αυτού του άρθρου θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε αυτό το είδος του περιεχομένου επί πληρωμή.

Ειδικές Τεχνικές προπαγάνδα χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο Δημόσιας Αντίληψης

Εκτός από τις τεχνικές που έχουν ήδη συζητηθεί, μέσα δημοσίων σχέσεων, συγγραφείς ομιλία, και γενικά συγγραφείς ειδήσεων χρησιμοποιούν ένα μεγάλο αριθμό από άλλες τεχνικές για να χειραγωγήσουν τους ανθρώπους να πιστέψουν τα ψέματα και μισές αλήθειες.

Ο Δρ Aaron Delwiche, Ph.D., Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο Trinity περιγράφει μερικές από αυτές τις τεχνικές. Συγκεκριμένα, ο ίδιος ασχολείται με: όνομα-κλήση, λαμπερή γενικότητες, ευφημισμούς, μεταφορά, μαρτυρία, απλά λαοί, μόδα, το φόβο, την κακή λογική, και αδικαιολόγητη παρέκταση.

Αυτές οι τεχνικές έχουν σχεδιαστεί για να ξεγελάσουν και να αποσπάσουν την προσοχή μας, επειδή απευθύνονται σε συναισθήματα μας και να αποσπάσει την προσοχή μας από τη χρήση της ορθολογικής σκέψης. Ο Δρ Delwiche περιγράφει κάθε μία από αυτές τις τεχνικές στην ιστοσελίδα του είναι γνωστή ως η Κριτικός προπαγάνδα. [17] Ο ιστοχώρος του διατηρεί και επεκτείνει το πρωτοποριακό έργο του Ινστιτούτου για την προπαγάνδα Ανάλυση (ΜΠΒ), το οποίο δημιουργήθηκε το 1937 για να εκπαιδεύσει το αμερικανικό κοινό για προπαγάνδα. [18]

Θα σας εξηγήσω εν συντομία κάθε μια από αυτές τις κοινές τεχνικές προπαγάνδας στις ακόλουθες ενότητες. Θα τους δείτε και να τους ακούσετε κάθε φορά που εκθέτουν τον εαυτό σας να εντάξουν τον προγραμματισμό ειδήσεων. Αν μπορείτε να προσδιορίσετε την προπαγάνδα, τότε μπορείτε να προστατεύσετε τον εαυτό σας από το να χειραγωγείται από mainstream μέσα ενημέρωσης.

Προπαγάνδα Τεχνική – όνομα-κλήση

Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση των μειωτικό, μειωτικό και προσβλητικό γλώσσα, το οποίο προορίζεται να τοποθετήσει μια σκιά υποψίας πάνω από τους ανθρώπους. Έχει σχεδιαστεί για να μας κάνει τη δυσπιστία και αμφιβολία τι οι άνθρωποι λένε χωρίς να εξετάσει τα πραγματικά περιστατικά.

Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν αυτή την ετικέτα τεχνική τους ανθρώπους ως αντι-vaxxers, τρελός, τσαρλατάνοι, στρόφαλοι, οι συνωμοσιολόγοι, παρανοϊκός, καθυστερημένος, παράλογη, στενόμυαλη, αρνητές, και κατακριτέα.Αναφέρονται στις πεποιθήσεις και τα συμπεράσματα των άλλων ως ψευδο-επιστήμη ή την επιστήμη σκουπίδια.

Αναφέρονται στους εαυτούς τους ως debunkers, προστάτες, υποστηρικτές της λογικής, κλπ πάντα εκπροσωπούν τους εαυτούς τους ως στέκεται στο υψηλότερο ηθικό έδαφος του ορθολογισμού.

Χρησιμοποιούν καταδικάζοντας τη γλώσσα για να επιτεθεί όποιον αμφισβητεί την αποτελεσματικότητα του: τα προϊόντα που πωλούνται από Big Pharma, η λειτουργία του συμβατικού συστήματος ιατρικής περίθαλψης, το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα, παιδιών Υπηρεσίας Προστασίας, τη γεωργία ΓΤΟ, και Big Chem. Χτυπούν όποιον μιλάει για τη διατήρηση ή την επέκταση της ελευθερίας και της ανεξάρτητης σκέψης. συγκεκαλυμμένη ατζέντα τους είναι μεγαλύτερη και μεγαλύτερη ομοιομορφία και έλεγχο της κυβέρνησης πάνω από το μυαλό μας και το σώμα μας.