Η Washington Post αναγκάστηκε να παραδεχτεί ότι δημοσιεύει ψέματα

Η Washington Post αναγκάστηκε να παραδεχτεί ότι δημοσιεύει ψέματαΗ Washington Post αναγκάστηκε να παραδεχτεί ότι δημοσιεύει ψέματα

ΠΗΓΗ
Τα Αμερικανικά μέσα ενημέρωσης, κατηγορούν χωρίς στοιχεία τον οργανισμό Σπούτνικ [1] και το κανάλι RT για ψέματα και προπαγάνδα ενώ οι ιδιοι δημοσιεύουν ψευδείς πληροφορίες και πρέπει να τους αποδεχόμαστε, δήλωσε στο RIA Novosti η αρχισυντάκτης του Σπούτνικ και RT Μαργαρίτα Simonyan.

Έτσι, η ίδια σχολίασε το μήνυμα της Washington Post ότι το δημοσίευμα δεν εγγάται για την αυθεντικότητα των δικών του άρθρων σχετικά με το Sputnik και το RT, καθώς και την έκκληση του πρώην υφυπουργού Εξωτερικών των ΗΠΑ Ντέιβιντ Kramer να διαιρέσει τους δημοσιογράφους σε πραγματικούς και μη πραγματικούς.

“Το αστείο πράγμα εδώ είναι ότι οι« πρώτης κατηγορίας » δημοσιογράφοι από την εφημερίδα Washington Post, που έχουμε λάβει ως παράδειγμα, πριν από δύο εβδομάδες δημοσίευσαν ψέματα για το RT, και άλλους δικτυακούς τόπους. Και μετά έχουμε τους εκατοντάδες των ανθρώπων σε κοινωνικά δίκτυα αυτοί που επισημάνθηκαν, οι οποίοι αναγκάστηκαν να παραδεχτούν το δικό τους «ψέμα», – σημείωσε.

Ο Kramer, δήλωσε ότι οι δημοσιογράφοι του RT και Σπούτνικ πρέπει να διαχωρίζονται από τούς «πραγματικούς», όπως είπε, δημοσιογράφους.
«Για παράδειγμα, τα μέλη του προσωπικού του RT στις Ηνωμένες Πολιτείες προσπαθούν να γίνουν μέρος του διαλόγου, οι οποίοι συνήθως εμφανίζεται μεταξύ των δημοσιογράφων και των Γραμματέων τύπου των κυβερνητικών υπηρεσιών των ΗΠΑ. Προσπαθούν να σπείρουν το σπόρο της αμφιβολίας στο μυαλό των ανθρώπων, λένε, η κυβέρνηση δεν λέει την αλήθεια, και ότι υπάρχει κάποια άλλη αλήθεια. Εμείς πρέπει να χαράξουμε μια διαχωριστική γραμμή μεταξύ των πραγματικών δημοσιογράφων, όπως η «Φωνή της Αμερικής», το Radio “Liberty”, New York Times ή η Washington Post, και τους ανθρώπους που εργάζονται σε RT και Σπούτνικ », – είπε.

Νωρίτερα, Washington Post δημοσίευσε ένα άρθρο για μια ομάδα ανεξάρτητων ερευνητών που υποστήριξε ότι μελέτησαν τις περιπτώσεις της «Ρωσικής προπαγάνδας” κατά τη διάρκεια των προεδρικών εκλογών των ΗΠΑ. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της εφημερίδας, μία από αυτές τις ομάδες – PropOrNot – δημοσίευσε μια έκθεση σχετικά με περισσότερες από 200 ιστοσελίδες που φέρεται να τοποθετεί τα υλικά που περιέχουν «Ρωσική προπαγάνδα» . Σύμφωνα με την ομάδα, ορισμένες από αυτές τις ειδήσεις που δημοσιεύτηκαν αρχικά από το Σπούτνικ και το τηλεοπτικό κανάλι RT, την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τους ερευνητές, το περιεχόμενο των υλικών αυτών φέρεται ότι μερικές φορές μπορεί να περιέχουν ψευδείς πληροφορίες

Η Simonyan μετά από αυτές τις δημοσιεύσεις διέψευσε την πληροφορία αυτή σε συνέντευξή της στο CNN. “Το RT ουδέποτε εμπλέκεται σε τέτοιες δραστηριότητες, και αυτός είναι πιθανώς ο λόγος που δεν μπορούσε να προσκομίσει στην Washington Post ομοιόμορφη έκθεση που να περιέχει ένα ενιαίο κομμάτι των αποδεικτικών στοιχείων» λέει η Simonyan για το τηλεοπτικό κανάλι. Αυτή τόνισε ότι η έκδοση δεν έχει επαφή με το τηλεοπτικό κανάλι RT για να λάβει παρατηρήσεις δυνάμει του παρόντος άρθρου.

Μετά από αυτό πριν από το άρθρο εμφανίστηκε στην σε Washington Post το σχόλιο του συντάκτη. «Η θέση (Ουάσιγκτον ποστ) δεν δίνει οποιαδήποτε ιστοσελίδες και δεν εγγυάται για την εγκυρότητα των συμπερασμάτων της ομάδας PropOrNot που αφορούν οποιαδήποτε συγκεκριμένα μέσα μαζικής ενημέρωσης, το άρθρο δεν αναλαμβάνει τέτοιες δηλώσεις» — δηλώνει σε αυτό.

Τα τελευταία χρόνια, σημειώνονται επιθέσεις σε Ρώσους δημοσιογράφους στις ΗΠΑ, καθώς και στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και από τους δημόσιους υπαλλήλους. Για παράδειγμα, ο εκπρόσωπος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ John Kirby κατά την ενημέρωση εσφαλμένα μίλησε στην δημοσιογράφο του τηλεοπτικού καναλιού RT. Σε απάντηση στο αίτημά της για διευκρινίσεις ως προς τις ποιες είναι οι οργανώσεις που παρέχουν πληροφορίες σχετικά με την Ουάσιγκτον ότι τα ρωσικά VKS χτύπησαν πέντε νοσοκομεία στο Χαλέπι, ο Kirby τη συμβούλευσε να ρωτήσει για αυτό στο Υπουργείο Άμυνας, και στη συνέχεια αρνήθηκε να παράσχει τις απαραίτητες πληροφορίες και είπε ότι δεν πρόκειται να θέσει το προσωπικό του RT στο ίδιο επίπεδο με αυτούς που αντιπροσωπεύουν την ανεξαρτησία των μέσων ενημέρωσης. Η ρωσική πλευρά χαρακτήρισε το περιστατικό πρωτοφανές και απαράδεκτο.

Τα ρωσικά μέσα ενημέρωσης υποβάλλονται σε πίεση και στην Ευρώπη. Πρόσφατα, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε ψήφισμα [2] με τίτλο «Στρατηγική Επικοινωνίας της ΕΕ, όπως την αντιμετώπιση της προπαγάνδας των τρίτων.» Το έγγραφο υποστηρίζει ότι η Ρωσία χρηματοδοτεί την αντιπολίτευση των κρατών μελών της ΕΕ, καθώς και τη χρήση του συντελεστή των διμερών διακρατικών σχέσεων για να διαιρέσει την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Οι κύριες απειλές των πληροφοριών που σχετίζονται με την Ευρωπαϊκή Ένωση και τους εταίρους της στην Ανατολική Ευρώπη με το ψήφισμα κατονομάζονται στον οργανισμό Sputnik , στο κανάλι RT, στο ταμείο «Ρωσικός κόσμος» και υπάγονται στο Ρωσικό Υπουργείο Εξωτερικών και στον Ομοσπονδιακό πολιτικό οργανισμό “Rossotrudnichestvo”. Σε αυτή την περίπτωση, είναι σαφές ότι για την έγκριση του εγγράφου λιγότερο από το ήμισυ των ψηφοφόρων ψήφισαν.

Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν, σχολιάζοντας την έγκριση του ψηφίσματος συνεχάρη τους δημοσιογράφους RT και Sputnik με την παραγωγική εργασία που κάνουν . Σημείωσε ότι το έγγραφο αυτό δείχνει εμφανή υποβάθμιση των ιδεών για τη δημοκρατία στις δυτικές κοινωνίες. Σύμφωνα με τον Πούτιν, ο ίδιος μετράει για το θρίαμβο της κοινής λογικής, και εξέφρασε την ελπίδα ότι πραγματικοί περιορισμοί για τα Ρωσικά μέσα μαζικής ενημέρωσης δεν θα περάσουν.