Βιβλίο του Γ’ Ράιχ: Καπιταλιστές, μαρξιστές, προλετάριοι, μασόνοι, μπουρζουαζία ,αστική τάξη όλοι στο άρμα του διεθνισμού.


Βιβλίο του Γ' Ράιχ: Καπιταλιστές, μαρξιστές, προλετάριοι, μασόνοι, μπουρζουαζία ,αστική τάξη όλοι στο άρμα του διεθνισμού .Βιβλίο του Γ’ Ράιχ: Καπιταλιστές, μαρξιστές, προλετάριοι, μασόνοι, μπουρζουαζία ,αστική τάξη όλοι στο άρμα του διεθνισμού .

απο το βιβλίο εργατών του Γ’ Ράιχ : Robert Ley, Internationaler Völkerbrei oder Vereinigte National-Staaten Europas? (Berlin: Verlag der Deutschen Arbeitsfront, 1941).

Αν οι άνθρωποι θέλουν να ζουν σωστά, πρέπει πρώτα να μάθουν να σκέφτονται καθαρά και λογικά. Εάν κάποιος ανέθετε το καθήκον να εξηγήσω με τον συντομότερο δυνατό τρόπο την τρέχουσα κατάσταση και τους εθνικούς σοσιαλιστικούς μας στόχους, θα του απαντούσα: Ο εθνικισμός είναι η ιδέα της σαφήνειας, της φυσικότητας και της λογικής.

Η εθνικοσοσιαλιστική επανάσταση ήταν μια αλλαγή, ένας μετασχηματισμός, από την ασαφή, συγκεχυμένη, σχεδόν παράλογη πολυπλοκότητα σε έναν απλό αλλά σαφή και αληθινό τρόπο σκέψης και δράσης για το γερμανικό λαό. Το άτομο πρέπει να έχει ένα κανονικό μυαλό ώστε να μπορεί να εκφράσει με σαφήνεια τα προβλήματα, τα καθήκοντα, τους ανθρώπους, τα πράγματα και τα ζητήματα με τέτοιο τρόπο που ένα άτομο μπορεί πραγματικά να τα καταλάβει.

Η ξεκάθαρη σκέψη είναι ο εθνικός σοσιαλισμός, η λογική είναι ο εθνικός σοσιαλισμός και ό, τι μπερδεύει και σκοτώνει τη σκέψη και τη δράση είναι ο θανατηφόρος εχθρός μας, ιδιαίτερα όταν σε αυτή τη σύγχυση και το έρεβος υπάρχει ένα σύστημα διαφθοράς που επιχειρεί να υποστηρίξει και να στηριχθεί στη λεγόμενη επιστήμη.

Ο Εβραίος, λοιπόν, είναι ο θανατηφόρος εχθρός μας, αφού αυτός, ο Εβραίος, είναι ο κύριος της παραμόρφωσης, ο κύριος του ψεύδους και της προδοσίας, αλλά και ο δάσκαλος της υποκρισίας, της απόκρυψης και της συγκάλυψης. Αν ο Γερμανός είναι η έκφραση της σκανδιναβικής φυλής που θέτει την ασπίδα του εθνικού σοσιαλισμού και επομένως την αλήθεια και τη λογική, ο Εβραίος είναι και πρέπει να είναι ο αντιπολιτευόμενος, διότι η κοσμοθεωρία του είναι δεισιδαιμονία, ψέματα και μυστικισμός.

Ο Καρλ Μαρξ και οι Εβραίοι οπαδοί του ήθελαν να καθιερώσουν τον προλεταριακό διεθνισμό. Ο εβραίος πάντα έιχε τον ίδιο στόχο: το χάος μεταξύ των λαών της γης.

Βιβλίο του Γ' Ράιχ: Καπιταλιστές, μαρξιστές, προλετάριοι, μασόνοι, μπουρζουαζία ,αστική τάξη όλοι στο άρμα του διεθνισμού .3

Το όπλο τους είναι πάντα το ίδιο: η καθιέρωση ενός διεθνούς νομίσματος, ο ισχυρισμός ότι ο χρυσός έχει διεθνή αξία. Ο Εβραίος βασίζει τον παγκόσμιο καπιταλισμό του σε αυτό το ψέμα, προκειμένου να κάνει τη δουλειά των ανθρώπων και των λαών χρήσιμη στους Ιουδαίους, να την εκμεταλλευτεί σύμφωνα με την επιθυμία και την ικανότητά τους.

Έξι διεθνείς Εβραίοι κάτω από τον Εβραίο βασιλιά Rothschild συναντώνται καθημερινά στο Λονδίνο για να καθορίσουν την αξία του χρυσού και ως εκ τούτου την αξία των νομισμάτων όλων των χωρών και συνεπώς και τις τιμές για την εργασία των λαών και των ανθρώπων. Με τη βοήθεια του πάθους του, ότι ο χρυσός έχει δήθεν κάποια αξία, ο Εβραίος απαλλοτριώνει το έργο όλων των εργαζόμενων και κάνει τους ανθρώπους και την εργασία τους σε σκλάβους.

Αυτό δεν αρκεί για αυτόν. Παρά το έξυπνο αυτό διεθνές καπιταλιστικό σύστημα, οι λαοί ανέκαθεν επέλεγαν εθνικιστές πολιτικούς , οι οποίοι οδήγησαν τους λαούς τους σε εθνικιστικές κατευθύνσεις. Ως εκ τούτου, οι λαοί πρέπει να ληστευτούν από  την ηγεσία, που ήταν ο τελικός στόχος του Εβραίου.  Πάνω απ ‘όλα, ο Εβραίος οργάνωσε τις μάζες των εργαζομένων εναντίον των εθνικών ηγεσιών τους.

Οι Εβραίοι εκμεταλλεύτηκαν τις μεγάλες μάζες μέσω του καπιταλιστικού συστήματος. Οι μάζες ήταν δυσαρεστημένες και έπρεπε να αντισταθούν στην εκμετάλλευση του καπιταλισμού. Ο Εβραίος συγκέντρωσε αυτή την δυσαρέσκεια στα πολιτικά κόμματα και οργανώσεις του, κατευθύνοντας τις ενέργειες των μαζών όχι κατά του καπιταλισμού, αλλά κατά της εθνικής ηγεσίας, εναντίον των εθνικιστών ηγετών των λαών.

Αυτό ήταν το δεύτερο δημιούργημα που έχτισε διεθνώς ο Εβραίος. Το πρώτο ήταν ο διεθνής χρυσός, το διεθνές νόμισμα, ο διεθνής καπιταλισμός, και το δεύτερο ήταν τα διεθνή μαρξιστικά και προλεταριακά κόμματα.

Μεταξύ των δύο ήταν η μεγάλη μεσαία τάξη, η μπουρζουαζία. Ο Εβραίος κινητοποίησε επίσης την αστική τάξη. Πρώτον, εξαπλώθηκε μέσω ενός μεγάλου αριθμού ομάδων, τόσο μεγάλων όσο και μικρών, που ήταν όλες πάνω από την εθνότητα.

Βιβλίο του Γ' Ράιχ: Καπιταλιστές, μαρξιστές, προλετάριοι, μασόνοι, μπουρζουαζία ,αστική τάξη όλοι στο άρμα του διεθνισμού .4

Δεδομένου ότι ο Εβραίος γνώριζε την αστική αγάπη για τον ρομαντισμό, κατέλαβε αυτό το αστικό χαρακτηριστικό στον Τεκτονισμό (Μασονία) του.

Μεταμόρφωσε τον ρομαντισμό σε μυστικισμό και δεισιδαιμονία. Ο φόβος και ο τρόμος, η μανία και η αλαζονεία, η ματαιοδοξία και ο φθόνος κινητοποιήθηκαν ανάμεσα στους λεγόμενους «καλύτερους» κύκλους, οι οποίοι στη συνέχεια ελέγχονταν από τον μυστικιστικό, τρομοκρατικό εβραϊκό Τεκτονισμό.

(Από το βιβλίο:The Great Anti-Bolshevist Exhibition

Σε μια δήλωση σχετικά για τους στόχους του Τεκτονισμού ο Εβραίος υψηλόβαθμος Μασόνος Isaac Crémieux αποκάλυψε όχι μόνο τα σχέδια των Εβραίων για παγκόσμια κυριαρχία, αλλά και ο ρόλος του Τεκτονισμού ως εργαλείο για την υλοποίηση αυτού του σχεδίου της παγκόσμιας κυριαρχίας των Εβραίων.)

Καθώς ο Εβραίος κατέστρεψε λαούς και έθνη με τη βοήθεια των χρημάτων του, με τη βοήθεια της Μαρξιστικής του ιδεολογίας, με τη βοήθεια του Τεκτονισμού, με τη βοήθεια της πολιτικής καθολικότητας, τα κράτη ήταν έτοιμα να καταδικάσουν την εθνικιστική ιδέα και να υποταχθούν στην εβραϊκή παγκόσμια κυριαρχία της Ένωσης των Εθνών στη Γενεύη. Η Κοινωνία των Εθνών, γνωστή σε εμάς και ως εθνική μούχλα, επρόκειτο να είναι ο τελικός θρίαμβος του Εβραίου.

Ο Εβραίος ήθελε να απολαύσει τον θρίαμβό του στην παγκόσμια κυριαρχία. Είχε μπερδέψει εντελώς την ανθρωπότητα και τους λαούς. Ήταν ο αφέντης, και από δω και στο εξής η χιλιετής εβραϊκή αυτοκρατορία που προηγήθηκε από τους προφήτες θα έφθανε.

Το “Εθνικό” είναι η ιδέα μιας κοινότητας που βασίζεται σε κοινή φύση και φυλή. Το “έθνος” είναι το άθροισμα των ανθρώπων που λόγω της φυλής τους μοιράζονται τα ίδια συναισθήματα και σκέψεις, που έχουν την ίδια αντίληψη για εργασία, τιμή, βιομηχανία, θυσίες, πίστη και άλλες αρετές. που μοιράζονται τους ίδιους ηθικούς νόμους. Η ισχυρότερη έκφραση της εθνικής κοινότητας είναι μια κοινή γλώσσα. Η γλώσσα είναι η έκφραση και, ως εκ τούτου, το διακριτικό σήμα, του καλού, των υπερυψωμένων και των ικανοτήτων μιας φυλής. Όσο πιο σαφής είναι η γλώσσα, τόσο περισσότερο επιτρέπει την έκφραση της ανθρώπινης σκέψης, τόσο πιο πολύτιμη είναι.

Το έθνος μας είναι μια φυλή που συνδέεται όλη μαζί σε μια κοινή μοίρα, μια κοινότητα ενωμένη από το αίμα και τη φύση. Κάθε μέλος του λαού μας πρέπει να αναγνωρίσει την αδυσώπητη δύναμη που συνδέει την ύπαρξή του με αυτή την κοινότητα της πίστης και της ζωής. Αυτή η γνώση είναι αιώνια, αληθινή και αμετάβλητη.

Η δημιουργία είναι το προϊόν των φυσικών νόμων, όπου όλα εξυπηρετούν την πρόοδο και την ανάπτυξη. Από το πρώτο κύτταρο και την ενέργεια ή από την ενέργεια μέσω του πρώτου κυττάρου στην υψηλότερη μορφή ζωής, τα πάντα υπόκεινται στους αιώνιους θεϊκούς νόμους και τάξεις και κάθε βήμα, κάθε εξέλιξη, εξαρτάται από την αρχή της ηγεσίας και οδηγείται.

Βιβλίο του Γ' Ράιχ: Καπιταλιστές, μαρξιστές, προλετάριοι, μασόνοι, μπουρζουαζία ,αστική τάξη όλοι στο άρμα του διεθνισμού .5

Η Φύση δεν κάνει τα πάντα με τον ίδιο τρόπο, αλλά μάλλον χαρακτηρίζεται από πολλαπλότητα μορφών και ζωής διαφορετική η μια από την άλλη.

Αυτός που αγνοεί αυτή την ποικιλία, αυτήν την πολλαπλότητα, δεν θα καταλάβει τη φύση, θα παραβιάσει τους νόμους της δημιουργίας και της φύσης και θα αποτύχει.

Αυτό ήταν το λάθος του Διεθνούς Εβραίου, ο οποίος πίστευε ότι θα μπορούσε να εξαλείψει αυτή τη φυσική τάξη και να αντικαταστήσει τους φυσικούς νόμους του χώρου, της ενέργειας, της φυλής, της κληρονομιάς και του έθνους με την τεχνητή κατασκευή μιας φιλελεύθερης οικονομικής τάξης, της δημοκρατίας και των κοινοβουλίων.

Ο Διεθνής Εβραίος δεν είδε τους λαούς ως ζωντανούς ανθρώπους, αλλά μάλλον ως νεκρούς αριθμούς που θα μπορούσαν να μετακινηθούν εδώ και εκεί ακριβώς όπως οι αριθμοί σε μια σελίδα. Ως εκ τούτου, το διεθνές σύστημα του Εβραίου το οποίο έπρεπε να τεθεί σε ισχύ από ένα έξυπνο σχέδιο στη Γενεύη, λογικά έπρεπε να αποτύχει, εκτός εάν η δημιουργία και η ανθρωπότητα έχανε κάθε νόημα.

Γιατί συγκεντρώνετε 50 ή περισσότερα κράτη; Τίποτα δεν μπορεί να προκύψει από αυτό, όπως έδειξε σαφώς η αίθουσα συζήτησης στη Γενεύη που ονομάζεται Κοινωνία των Εθνών. Η Ευρώπη βυθίστηκε στο πολιτικό χάος από τις τρελές πολιτικές των δυνάμεων των Βερσαλλιών.

Ο εβραϊκός διεθνισμός έπρεπε επίσης να καταστραφεί σε διεθνές επίπεδο. Ο φανατικός εθνικοσοσιαλισμός και ο πασιφιστικός διεθνισμός είναι σαν τη φωτιά και το νερό και δεν μπορούν ποτέ να υπάρχουν δίπλα στον άλλο. Αργά ή γρήγορα πρέπει να υπάρξει μάχη μεταξύ αυτών των δύο κόσμων. Αυτή η μάχη θα έδειχνε εάν η εβραϊκή δημοκρατία και ο εβραϊκός διεθνισμός θα κέρδιζαν και θα ήταν πιο ισχυροί, ή αν ο εθνικός σοσιαλισμός , δεμένος με τη φύση και με υπακοή στους νόμους της αυτής, θα ήταν νικηφόρος.

Βιβλίο του Γ' Ράιχ: Καπιταλιστές, μαρξιστές, προλετάριοι, μασόνοι, μπουρζουαζία ,αστική τάξη όλοι στο άρμα του διεθνισμού .6Όλοι ήταν δούλοι των Εβραίων, υπηρέτες του Τεκτονισμού και του διεθνούς μαρξισμού. Είχαν μόνο ένα στόχο: να καταστρέψουν τη Γερμανία.

Το 1933 Ήμουν ηγέτης της γερμανικής αντιπροσωπείας στο Διεθνές Γραφείο Εργασίας στη Γενεύη.
Ο στόχος αυτής της διεθνούς απόφασης ήταν οι ηττημένες και φτωχές χώρες, ειδικότερα η Γερμανία, να αποβάλλουν την αυξημένη παραγωγή τους στην παγκόσμια αγορά.  Το Διεθνές Γραφείο Εργασίας στη Γενεύη έπρεπε να καταστήσει αυτή τη διαβολική πολιτική μόνιμη. Η Αγγλία και η Γαλλία, καθώς τα κράτη νίκης του Α παγκοσμίου ήθελαν να έχουν μόνιμο έλεγχο της μερίδας της Γερμανίας στην παγκόσμια παραγωγή. Αυτή ήταν η διεθνής αλληλεγγύη!

Κάθε Διεθνής, είτε η Πρώτη, η Δεύτερη, η Τρίτη ή η Τέταρτη Διεθνής, εξυπηρετούσε κάποιο είδος εγωιστικού στόχου.

Γερμανέ εργάτη, τώρα καταλαβαίνεις πόσο σωστός ήταν ο εθνικιστικός σοσιαλισμός στη φανατική μάχη του ενάντια σε όλο αυτό. Πρέπει να σε απαλλάξουμε, γερμανέ εργάτη, από το διεθνές δηλητήριο. Δεν υπάρχει διεθνής αλληλεγγύη, καμία διεθνής εργατική τάξη, αλλά μόνο  διεθνής Εβραϊσμός.

Ο Κύριος ο Θεός και η μοίρα μας έφεραν μαζί και μας έδωσαν μια αμετάβλητη και σκληρή μοίρα. Ανήκουμε στο ίδιο έθνος, είτε το θέλουμε είτε όχι, και αν πολεμήσουμε εναντίον τους, θα καταστραφούν. . Δεν είναι εμάς, αλλά ο ίδιος ο Ουρανός που διακηρύσσει το σύνθημα: «Αίμα εναντίον χρυσού, φυλή κατά των παρασίτων, Εθνικός σοσιαλισμός ενάντια στον διεθνισμό, εργασία ενάντια στην εκμετάλλευση».

Αν θέλεις Γερμανέ εργάτη να οδηγήσεις την Ευρώπη και να εκπληρώσεις την αποστολή σου, δεν μπορείς να είσαι προλετάριος, δεν μπορείς να αφήσεις τον εαυτό σου να κυριαρχείται από διεθνή φαντάσματα και αδύναμες ανοησίες για την αλληλεγγύη, αλλά πρέπει να είσαι κυρίαρχος. 

Ένας σωτήρας ήρθε στον λαό μας, ένας άνθρωπος από τα βάθη των μεγάλων μαζών. Ένας πολίτης και ένας συμπατριώτης, όπως εσείς και εγώ, και ανέλαβε ως ένας άνθρωπος εναντίον 85 εκατομμυρίων Γερμανών ένα έργο που φάνηκε σχεδόν αδύνατο, για να σώσει τη Γερμανία . Πίστευε σε όλους μας. Ήταν γεμάτος με απεριόριστη πίστη σε όλους μας και μόνο αυτή η πίστη σε εμάς τους Γερμανούς, μας έδωσε τη δύναμη να νικήσουμε το τέρας της παρακμής, για να διαφυλάξει, τον Γερμανό εργάτη, τον γερμανό αγρότη , τον Γερμανό τεχνίτη, και επομένως ολόκληρο τον γερμανικό λαό, από την την καταστροφή.

Η Γερμανία δεν ήταν ποτέ τόσο ισχυρή όσο σήμερα. Οι Γερμανοί στρατιώτες βρίσκονται στο Βόρειο Ακρωτήριο, στο Drontheim, στο Μπέργκεν, στην Αμβέρσα, στο Calais, στο Le Harve, στο Brest, στο Bordeaux, στο Biarritz και κατά μήκος χιλιάδων χιλιομέτρων της ακτής του Ατλαντικού. Προασπίζουν την Ευρώπη ενάντια στο εβραϊκό τέρας. Και αυτοί οι Γερμανοί στρατιώτες υπερασπίζονται όχι μόνο τη Γερμανία. Όλοι οι λαοί της Ευρώπης θα ευχαριστούν μια μέρα που ο Αδόλφος Χίτλερ έχτισε τη γερμανική Wehrmacht για να ελευθερώσει την Ευρώπη από τον εβραϊκό διεθνή πολύποδα.