Walter Gross: Πριν από την έλευση του Χίτλερ, δικαιολογούσαν δολοφόνους και ο προοδευτισμός κήρυττε να μην κάνουμε παιδιά!


Walter Gross: Πριν από την έλευση του Χίτλερ, δικαιολογούσαν δολοφόνους και ο προοδευτισμός κήρυττε να μην κάνουν παιδιά!Walter Gross: Πριν από την έλευση του Χίτλερ, δικαιολογούσαν δολοφόνους και ο προοδευτισμός κήρυττε να μην κάνουμε παιδιά!

Ο Δρ. Walter Gross ( Groß στα γερμανικά) (1904- 1945) ήταν Γερμανός ιατρός που διορίστηκε στο Γραφείο Φυλετικής Πολιτικής  για το Εθνικοσοσιαλιστικό κόμμα (NSDAP).
Το 1925, φοιτούσε ως γιατρός, έγινε μέλος του NSDAP. Διορίστηκε αρχηγός της εθνικής σοσιαλιστικής γερμανικής ιατρικής συμμαχίας το 1932.

Εθνική σοσιαλιστική φυλετική πολιτική: μια ομιλία προς τις γερμανικές γυναίκες
Όταν ένας λαός αρχίζει να πεθαίνει, όταν ένας λαός δεν υπακούει πλέον στους νόμους της ζωής, όταν ένας λαός εκτιμά τα χρήματα περισσότερο από την ύπαρξή του και την επόμενη γενεά, αυτός ο λαός βρίσκεται στην πορεία προς την καταστροφή, ιστορικά και πολιτικά. Μέσα σε μερικές δεκαετίες θα είναι νεκρός, καταπιεσμένος από άλλους λαούς που είναι πιο δυνατοί, πιο κοντά στη ζωή και που ακολουθούν τους νόμους της ζωής καλύτερα από εμάς.

Εάν συνεχιστούν οι σημερινές τάσεις, μέχρι το τέλος του αιώνα η Γερμανία θα είναι έθνος με μόνο 40-50 εκατομμύρια κατοίκους και γνωρίζουμε ότι στα σύνορά μας οι άλλοι λαοί αναπτύσσονται γρήγορα και δυναμικά. Αργά ή αργότερα, αυτοί οι άλλοι λαοί θα έρθουν σε σύγκρουση με έναν συρρικνούμενο και πεθαμένο Γερμανό λαό και το αποτέλεσμα του δόγματος της υποτιθέμενης ευτυχίας  θα είναι σκληρό και πικρό.

Όταν βλέπουμε τους ανθρώπους σήμερα, μπορούμε να αναγνωρίσουμε ότι δεν είμαστε όλοι όμοιοι. Υπάρχουν διαφορές στην αξία, κάθε άτομο δεν έχει την ίδια αξία με οποιονδήποτε άλλο.

Υπενθυμίζουμε τις ημέρες του παραληρήματος, όταν εκατομμύρια ανέργων είχαν πεταχτεί στο δρόμο από ένα άρρωστο πολιτικό και οικονομικό σύστημα. Ένα άτομο μέσα σε ένα λεπτό δολοφόνησε 30 αθώους ανθρώπους που δεν του έκαναν ποτέ τίποτα και έκλεψε τα χρήματά τους. Και τι είπε ο κόσμος χθες; “Δεν μπορεί να βοηθήσει τον εαυτό του. Είναι θύμα περιστάσεων.  Δεν χρειάζεται να τον βάλουμε στη φυλακή για να προστατέψουμε εμάς και τα παιδιά μας.

Όχι, αυτός ο φτωχός είναι μόνο άρρωστος λόγω του περιβάλλοντος του. Βάλτε τον σε ένα σύγχρονο ιατρείο, δώστε του αυτό που χρειάζεται: ραδιόφωνο, βιβλιοθήκη, σαλόνι καπνιστών, καθηγητή γλωσσών, πάστορα, αίθουσα εφημερίδων, να του δώσετε ό, τι χρειάζεται για να τον φέρει σε επαφή με καλύτερα πράγματα. Μέσα σε λίγα χρόνια, αυτός ο μαζικός δολοφόνος των 30 ανθρώπων θα βγεί ως ιδανικό ανθρώπινο ον, τόσο καθαρό και αθώο που μπορεί να τον προσλάβει για υπεύθυνο ένα νηπιαγωγείο. “Αυτό πίστευαν οι άνθρωποι στο παρελθόν.

Υπήρχε ένας χειμώνας στον οποίο τα παιδιά στη Βαυαρία δεν είχαν ούτε ξύλινα παπούτσια για να φορέσουν καθώς περπατούσαν στο χιόνι στο δρόμο τους στο σχολείο. Έπρεπε να περπατήσουν για ώρες με τα πόδια γυμνά. Την ίδια στιγμή υπήρξε μια περίπτωση όπου ένας μόνο ψυχικά άρρωστος νέγρος αγγλικής ιθαγένειας έζησε για 16 χρόνια σε ένα ίδρυμα στο Βερολίνο, που κοστίζε στο κράτος 26.000 μάρκα.

26.000 μάρκα σε μια ζωή που δεν είχε νόημα. 26.000 μάρκα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την προετοιμασία δώδεκα ισχυρών, υγιεινών και ταλαντούχων παιδιών για ζωή και δουλειά. Στο τέλος, γίναμε τόσο προοδευτικοί ώστε φτάσαμε σε σημείο να βάζουμε τους άρρωστους και όσους πέθαιναν σε προτεραιότητα έναντι των νέων, των ισχυρών, των υγιών και των ελπιδοφόρων.

Αυτό είναι ενάντια στη φύση και τη ζωή. Ένα έθνος με αυτόν τον τρόπο κατευθύνεται προς την άβυσσο. Προχωρήσαμε στην κατάπτωση τόσο πολύ ώστε να κηρύττουμε κάθε χρόνο σε υγιείς οικογένειες ότι δεν πρέπει να έχουν παιδιά, αλλιώς θα αμάρτούσαν ενάντια στο έθνος και το πνεύμα αυτής της φωτισμένης εποχής.

Αλλά αν κάποια ηλίθια πόρνη και ένας γεννετικά άρρωστος εγκληματίας είχαν παιδιά, για το τότε κράτος όχι μόνο δεν αποτελούσαν οικονομικό βάρος για όλη τους τη ζωή αλλά επίσης άρπαζαν τη δουλειά ανθρώπων που η κοινωνία μας δεν τους έδωσε τίποτα. Αυτή είναι μια αμαρτία ενάντια στη ζωή και το πνεύμα της δημιουργίας.

Ξέρω ότι υπάρχουν εκείνοι που θα πουν: “Η ζωή και ο θάνατος δεν είναι στα χέρια του ανθρώπου, αλλά σε εκείνες μιας ανώτερης δύναμης. Εάν ο Θεός ήθελε να γεννηθούν άρρωστοι και γενετικά ασθενείς, δεν μπορείτε να παρέμβετε με νόμους, πράξεις ή άλλα μέτρα με τη θέληση του Θεού. Και αν το κάνετε – και έχετε με το νόμο σας να αποτρέψετε την κληρονομική ασθένεια – τότε ενεργείτε ενάντια στο θέλημα του Θεού και είστε αιρετικοί ».

Αυτή είναι η απάντησή μας: “Φίλοι μου, εσύ είσαείστει λάθος. Είναι αλήθεια ότι εμείς οι άνθρωποι δεν μπορούμε ποτέ να παρεμβαίνουμε στους μεγάλους νόμους του Δημιουργού. Αλλά εσείς κάνετε λάθος.

Δείτε τους νόμους που έχει δημιουργήσει ο Δημιουργός για τον κόσμο του και τη ζωή σας. Ο μεγάλος νόμος είναι ότι η ζωή πρέπει να είναι σε θέση να διατηρήσει τον εαυτό της και ότι εάν δεν μπορεί, θα καταρρεύσει. Είναι ο σκληρός, βίαιος νόμος του αγώνα για ύπαρξη και της επιλογής και της εξαφάνισης. Ήταν ο νόμος που είδαμε μέρα με τη μέρα, κάτω από όλα τα σύννεφα του ουρανού και όλα τα αστέρια του ουρανού, όπου η ζωή φαινόταν να δίνει έναν άσκοπο θάνατο, σε ένα φυτό ή σε ένα ζώο ήσε έναν άνθρωπο, είτε στην Αφρική ή κάπου κοντά μας.

Με υπερβολική ανθρώπινη περηφάνια , κρατήσαμε ζωντανούς όσους αυτούς που θα πέθαιναν από καιρό.

Walter Gross: Πριν από την έλευση του Χίτλερ, δικαιολογούσαν δολοφόνους και ο προοδευτισμός κήρυττε να μην κάνουν παιδιά!2Σήμερα ακολουθούμε και πάλι αυτούς τους παλαιούς νόμους, χρησιμοποιώντας μεθόδους ανθρωπογενείς παρεμβάσεις, σύμφωνα με το θέλημα του Θεού. Δεν κάνουμε τίποτα περισσότερο από την αποκατάσταση των νόμων της δημιουργίας και την υποταγή στην ουράνια τάξη. Παρουσιάζουμε λοιπόν την ευσέβεια και την αληθινή ταπεινοφροσύνη – Εσείς είστε αιρετικοί.

Ραδιοφωνική ομιλία του Dr. Groß 1935

Αυτό που κάνουμε, με τα κληρονομικά χαρακτηριστικά μας είναι δική μας ευθύνη. Μπορούμε να σπαταλάμε τις ικανότητές μας, ή μπορούμε να τις αναπτύξουμε και να τις χρησιμοποιήσουμε.

Μπορούμε να είμαστε τεμπέληδες και να επιτρέψουμε ό, τι είναι αδύναμο ή κακό σε εμάς να μεγαλώσουμε, ή μπορούμε να παλεύουμε γενναία όλη μας τη ζωή εναντίον τους. Αυτή είναι η απόφαση που πρέπει να κάνει ο καθένας μας και ζητάμε από κάθε άτομο να συνειδητοποιήσει το μεγάλο και δύσκολο δόγμα της ευθύνης παράλληλα με τη γνώση της κληρονομικής φύσης του χαρακτήρα μας.

Κανείς στο όνομα της φυλετικής διδασκαλίας δεν υποστηρίζει τον άγονο υλισμό. Κανείς δεν θέλει να μετατρέψει τις αποδείξεις για τη φυλή σε ένα είδωλο και να το χρησιμοποιήσει για να καταστρέψει την γνήσια ευσέβεια.

Αν συνειδητοποιούσαμε τη φύση μας, την κληρονομιά που μας δίνεται από τον Ουρανό, θα μπορούσαμε να πούμε πως αυτό είναι αυτή η αλαζονεία ή η ειδωλολατρία;

Αν ξανά καταλάβουμε ότι η ζωή μας ως άνθρωποι είναι δεσμευμένη από τη φυλή μας και ότι δεν μπορούμε παρά να ακολουθήσουμε και να ενεργήσουμε σύμφωνα με τους νόμους του αίματος που ο ίδιος ο Θεός μας έχει δώσει, πώς μπορεί να είναι η αίρεση αυτό ή η ασέβεια;