Haunebu – Οι ιπτάμενοι δίσκοι του Γ Ράιχ.


Haunebu – Οι ιπτάμενοι δίσκοι του Γ Ράιχ.

Haunebu - Οι ιπτάμενοι δίσκοι του Γ Ράιχ.888Οι Εθνικοσοσιαλιστές επιστήμονες έχτισαν πειραματικά σκάφη πτήσης (ιπτάμενους δίσκους) γνωστά ως “Haunebu”.

Η συνωμοσία του Hauneburg ήταν η ανάπτυξη πειραματικών αεροδιαστημικών σκαφών που κατασκευάστηκαν από την Εθνικοσοσιαλιστική Γερμανία στο Heuneburg κατά τη διάρκεια του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου. Στη ουφολογία, τα σκάφη Haunebu συχνά ονομάζονται Reichsflugscheiben (εθνικοσοσιαλιστικά UFOs).

Haunebu - Οι ιπτάμενοι δίσκοι του Γ Ράιχ.88844SS Haunebu

Ένα πρόγραμμα SS (Schutzstaffel) που ονομάζόταν “Hauneburg Device” (Hauneburg-Gerät) ήταν ο πέμπτος τύπος “κυκλικού αεροσκάφους” Rundflugzeug (RFZ-5) που ξεκίνησε την κατασκευή στα μέσα της δεκαετίας του 1930. Το όνομά του προέρχεται από το σημείο στο οποίο χτίστηκε, στο Heuneburg – ένα προϊστορικό λόφο του ποταμού Δούναβη στη Νότια Γερμανία.

Haunebu - Οι ιπτάμενοι δίσκοι του Γ Ράιχ.888333Εάν οι προδιαγραφές για το Haunebu είναι αληθινές, θα αποδειχθεί ότι η παγκόσμια ιστορία μας έχει ξαναγραφεί. Οι προδιαγραφές υποδηλώνουν ότι η Εθνικοσοσιαλιστική Γερμανία είχε ήδη επιτύχει διαστημική πτήση ήδη από το 1939. Το Κέντρο Ανάπτυξης της SS IV ισχυρίστηκε ότι το Haunebu II είχε 100% χωροδυναμική επένδυση με τριπλή εξωτερική θωράκιση, ικανή να λειτουργεί για περίπου 55 ώρες ημέρα ή νύχτα, ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών.

Remark: The SS-E-IV[6] thinks it would be better to concentrate on already “Haunebu II” in the attempt than to work on both types in parallel. “Haunebu II” promises decisive improvements in just about all points. Higher production costs are justified – especially with regard to Führer’s special order concerning flight gyros.

ΤΥΠΟΣ “HAUNEBU I”

Διάμετρος: 25 μέτρα
Μονάδα: Thule-Tachyonator 7b
Έλεγχος: Mag-Feld-Impulser 4
Ταχύτητα: 4800 Kilom.p.Hr. (μέχρι 17000)
Εύρος χρόνου πτήσης: 18 ώρες
Εξοπλισμός: 2 x 8cm KSK σε περιστρεφόμενους πύργους και 4 x Mk 108, άκαμπτο προς τα εμπρός
Εξωτερική θωράκιση: Διπλή θωράκιση
Πλήρωμα: 8 Άνθρωπους
Χωρητικότητα: 60%
Ακόμα σταθερότητα ανάρτησης: 8 λεπτά
Γενική ικανότητα πτήσης: Ημέρα και νύχτα
Βασική καταλληλότητα χρήσης: 60%
Μπροστινή διαθεσιμότητα: Πριν από το τέλος του έτους ’44

Παρατήρηση: Οι εθνικοσοσιαλιστές επιστήμονες του Κέντρο Ανάπτυξης SS IV πιστεύαν ότι θα ήταν προτιμότερο να επικεντρωθούν στην ήδη προσπάθεια δημιουργίας του”Haunebu II” παρά να εργάζονταν και στους δύο τύπους παράλληλα.

Το “Haunebu II” υπόσχεται αποφασιστικές βελτιώσεις σε όλα σχεδόν τα σημεία. Το υψηλότερο κόστος παραγωγής δικαιολογείται – ειδικά όσον αφορά την ειδική παραγγελία του Führer όσον αφορά τα γυροσκόπια πτήσης.

ΤΥΠΟΣ “HAUNEBU II”

7 Νοεμβρίου 1943
Κέντρο Ανάπτυξης SS IV

Διάμετρος: 26,3 μέτρα
Μονάδα: “Thule” -Ταχυνοστάτης 7c
Έλεγχος: Mag-Feld-Impulser 4α
Ταχύτητα: 6000 χιλιόμετρα p.Hour  (υπολογίζεται έως περίπου 21000)
Εύρος (κατά τη διάρκεια της πτήσης): βλ. 55 ώρες
Εξοπλισμός: 6 8 cm KSK  σε περιστρεφόμενους πύργους, κάτω, ένα KSK 11 cm σε πυργίσκο
Εξωτερική πανοπλία: Τριπλό- “Victalen”
Πλήρωμα: 9 Άνδρες (πρόσθετη μεταφορική ικανότητα έως 20 άνδρες)
Χωρητικότητα χώρου: 100%
Ακόμα σταθερότητα ανάρτησης: 15 λεπτά
Γενική δυνατότητα πτήσης: Ημέρα και νύχτα, υπο οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες
Βασική καταλληλότητα χρήσης (V7): 85%

Η διαθεσιμότητα του Haunebu II” (με περαιτέρω καλή δοκιμαστική διαδικασία ως V7) θα γινόταν από τον Οκτώβριο του 1944.

Haunebu III

ΤΥΠΟΣ “HAUNEBU III”

Διάμετρος: 71 μέτρα
Μονάδα: Thule-Tachyonator 7c και Heavy levitatorsm (θωρακισμένα)
Έλεγχος: Mag-Feld-Impulser 4α
Ταχύτητα: περίπου. 7000 Kilom.p.Hour (υπολογίζεται μέχρι 40000 k/h)
Εύρος (σε διάρκεια πτήσης): περίπου. 8 εβδομάδες
Εξοπλισμός: 4 x 11 cm KSK στους πυργίσκους (3 κάτω, 1 παραπάνω), 10 x 8 cm KSK σε περιστρεφόμενο δακτύλιο συν 6 x Mk 108, 8 x 3cm KSK τηλεχειριστήριο
Εξωτερική πανοπλία: Τριπλό- “Victalen”
Πλήρωμα: 32 Άνθρωπους (πρόσθετη μεταφορική ικανότητα έως 70 άτομα)
Χωρητικότητα χώρου: 100%
Ακόμα σταθερότητα ανάρτησης: 25 λεπτά
Γενική ικανότητα πτήσης: Ανεξαρτίτως καιρικών συνθηκών ημέρας ή νύχτας
Βασική καταλληλότητα χρήσης: Περίπου το 1945

Παρατήρηση: Το SS-E-IV πιστεύει ότι είναι απαραίτητο να σημειωθεί ότι στο «Haunebu III» αναπτύσσεται ένα σπουδαίο έργο γερμανικής τεχνολογίας, αλλά εξαιτίας της γενικής υλικής κατάστασης όλες οι δυνάμεις του Γ Ράιχ θα πρέπει να εστιάσουν στην ταχύτερη παραγωγή του Haunebu II.

ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΩΣ ΦΑΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΤΑ ΧΑΝΕΜΠΟΥ

Haunebu - Οι ιπτάμενοι δίσκοι του Γ Ράιχ888Haunebu - Οι ιπτάμενοι δίσκοι του Γ Ράιχ---Haunebu - Οι ιπτάμενοι δίσκοι του Γ Ράιχ99